[ad_1]

آنها با استخدام 20 زن و مرد دارای اضافه وزن که در ابتدا بی تحرک بودند اما از سلامت کافی برای راه رفتن برخوردار بودند ، شروع کردند. آنها فعالیت های پیگیری را برای داوطلبان فراهم کردند و از آنها خواستند که زندگی عادی خود را به مدت دو هفته ادامه دهند ، در حالی که محققان تعداد مراحل اولیه آنها را پیدا کردند که معلوم بود به طور متوسط ​​حدود 5000 مرحله در روز است.

محققان سپس داوطلبان را مجبور کردند یک برنامه تلفن را بارگیری کنند که هر روز تعداد قدم های جداگانه را برای آنها ارسال می کند. اهداف از همان تعداد قدم هایی بود که کسی در شروع کار برد تا 2.6 برابر بیشتر. بنابراین ، یک روز ، شرکت کنندگان می توانند 5000 مرحله عادی خود را دنبال کنند ، و روز دیگر – 13000 قدم.

این آزمایش 80 روز به طول انجامید و پس از آن محققان اهداف روزانه ، دستاوردها و نتایج سطح عمومی فعالیت انسان را مقایسه کردند. و آنها دریافتند که مردم ظاهراً بیشتر در روزهایی که از آنها خواسته شده بیشتر راه بروند ، راه می روند. هر زمان که اهداف از تعداد گامهایی که مردم در ابتدا برداشتند بیشتر بود ، آنها حتی اگر اهداف کاملا بلند پروازانه باشند نیز فعالیت بیشتری دارند.

اما تعداد کمی از افراد بالاترین اهداف شمارش هدف را بدست آوردند ، که اغلب عقب نشینی می کنند و به طور کلی کمی بیشتر – یا حتی کمتر – قدم می زنند نسبت به روزهایی که اهداف متوسط ​​ترند. در اصل به نظر می رسد اهدافی که افراد تقریباً به آن رسیده اند در جذب و حرکت دادن آنها بسیار م mostثر است.

البته ، این یک مطالعه کوتاه مدت و کوتاه مدت بود و مستقیماً این س ofال را مطرح نمی کرد که انگیزه افراد برای ورزش چیست یا اینکه آیا با عدم انجام این 13000 مرحله احساس ضعف روحیه می کنند. او همچنین به پیاده روی ، که تمرین مورد علاقه همه نیست ، و مراحلی که ممکن است برخی از افراد تمایل یا توانایی تکنولوژیکی برای شمارش نداشته باشند ، نگاه کرد. (تقریباً همه تلفن های همراه شتاب سنج دارند که برای شما قدم شماری می کنند ، یا می توانید گام شمار ارزان قیمت خریداری کنید.)

اما نتایج حاوی نکات مفیدی برای هرکسی است که امیدوار است امسال فعالیت بیشتری داشته باشد. دکتر چوانز می گوید: “اهداف دقیق و پویایی را تعیین کنید که خیلی آسان نباشد ، اما واقع بینانه باشد.” او می گوید ، می توانید در ماه گذشته برنامه فعالیت تلفن خود را بررسی کنید تا ببینید چقدر در حال پیاده روی هستید و “10 درصد” را به عنوان هدف خود در این هفته اضافه کنید ، طرحی که باعث می شود شما روزانه حدود 500 قدم در روز افزایش دهید زندگی فعلی شما مانند زندگی داوطلبان مطالعه است.

وی می گوید ، “حداقل هر هفته” این هدف را به روز کنید ، بعد از این که به راحتی از هدف خود عبور کردید و مراحل را پایین بیاورید ، اگر زمان یا مسافت زیاد باشد ، افزایش می یابد. او می گوید: “اگر نزدیک باشید” ، هنوز کمی فاصله دارد ، “در مسیر درست قرار دارید. “

[ad_2]

منبع: book-news.ir