برای ایجاد یک عادت سالم ، دوستی برای گزارش گیری پیدا کنید


دوستی برای گزارش پیدا کنید. دوستی را انتخاب کنید که می خواهد به چنین هدفی برسد و برنامه ریزی کنید. مسئولیت پذیری می تواند به معنای ملاقات یک یا دو بار در هفته با یکدیگر برای پیاده روی باشد. یا این می تواند یک چک کردن متن روزانه باشد تا ببینید شما چگونه رژیم می گیرید ، یا یک تماس بزرگنمایی برای همکاری در یک پروژه آشفته دارید.

دکتر تیم چرچ ، یک متخصص مشهور ورزش و چاقی و افسر ارشد پزشکی در Naturally Slim ، یک برنامه بهداشت رفتاری مستقر در دالاس ، گفت: “برخی از مردم نسبت به خود بسیار مسئول هستند ، اما در برابر اکثر مردم مسئولیت پذیر نیستند.” “در سال های همکاری من با هزاران نفر ، یک چیز بیشتر از هر چیز دیگری مسئولیت را برمی انگیزد: اگر می خواهید مردم را به بازیگری دعوت کنید ، یک دوست پیدا کنید.”

در حالی که حضور یک دوست گزارش دهنده فشار ملایم همسالان را افزایش می دهد ، مهم این است که بر رفتار تمرکز کنید ، نه موفقیت یا شکست. به عنوان مثال ، اگر شخصی در تلاش برای کاهش وزن است ، روی ترازو تمرکز نکنید. در عوض ، ثبت نام کنید و به آنها یادآوری کنید که آنچه را که می خورند پیگیری کنند ، آنها را به خوردن میوه و سبزیجات بیشتر ترغیب کنید و مزایای وزن منظم را به آنها یادآوری کنید (اما لازم نیست در مورد نتیجه از آنها س toال کنید) اگر آنها در حال خوردن دو دسر هستند ، در مورد آنچه ممکن است باعث پرخوری احساسی شود صحبت کنید.

دکتر چرچ گفت: “یک شریک گزارش برای حمایت از شما ، حل مشکلات و حتی پیروزی های کوچک در آنجا حضور دارد.” “قضاوت سریعترین راه برای از بین بردن همه اینهاست. مردم خیلی به خود سخت می گیرند. لازم نیست با آنها سخت گیر باشید. “

از یک برنامه استفاده کنید. برنامه راهی عالی برای افزودن پاسخگویی به روز شماست. برنامه های مراقبه مانند Headspace و Calm روزانه یادآوری می فرستند و پیشرفت شما را ردیابی می کنند. برنامه کاهش وزن Noom از شما می خواهد هر روز برای چند دقیقه ثبت نام کنید ، دوره های مینی سلامت را بگذرانید و آنچه را که خورده اید را یادداشت کنید. برنامه Fitbit قدم های شما را پیگیری می کند ، با مقیاس هوشمند شما همگام سازی می شود و برای یادآوری بلند شدن و حرکت کردن ، مرتعش می شود.

یادآوری ها را تنظیم کنید. هنگامی که هدف سلامتی خود را تعیین کردید ، با ایجاد یادآوری های تقویم برای دستیابی به آن خود را مسئول بدانید. برای گزارش ، با دوستان خود تعطیلات تعطیلات یا چک روزانه یا هفتگی را برنامه ریزی کنید.

آن را در شبکه های اجتماعی اعلام کنید. گفتن به دوستان خود در شبکه های اجتماعی که هر بار کلاس ارگومتر دوچرخه را می گذرانید غذاهای بسته بندی شده را کاهش می دهید یا پیام می فرستید ، گزارش مجازی ایجاد می کند. متعهد شوید هر زمان که هدفی را انجام می دهید یا احساسات خود را در روزهایی که تقلا می کنید ، در فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر یا سیستم عامل دیگری پست بگذارید. وقتی اهداف خود را در شبکه های اجتماعی اعلام می کنید ، به احتمال زیاد دوستی با همین نظر پیدا خواهید کرد که می خواهد به سفر شما بپیوندد و کلمات پشتیبانی را ارائه دهد.


منبع: book-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>