برای شروع یک عادت جدید ، آن را آسان کنید


یخچال خود را مرتب کنید. غالباً نقطه عطف آشپزخانه یخچال است. وقتی یخچال شما گیج است ، درک اینکه چه چیزی برای پخت و پز در دسترس دارید ، اینکه چه غذایی ممکن است به زودی خراب شود و چه چیزهایی از فروشگاه نیاز دارید ، دشوار است. Wirecutter از Marguerite Preston ، یک شیرینی پز سابق که می داند آشپزهای حرفه ای آشپزخانه خود را چگونه سازمان می دهند ، بهترین راهنمایی ها را برای سازماندهی یخچال و فریزر ارائه می دهد. وی نوشت: “در رستوران ها ، سازمان دهی نه تنها به این دلیل که به آشپزها کمک می کند تا سریع و روان حرکت کنند ، بلکه به این دلیل نیز مهم است که غذای از دست رفته هدر دادن پول است.” “همین امر در خانه نیز صادق است. شما ممکن است اثرات یک یخچال آشفته را در یک بررسی بد Yelp یا در حالت تعادل مشاهده نکنید ، اما آنها در زمان لازم برای تهیه شام ​​و استرس خود را نشان می دهند. “

چتر دریایی را تماشا کنید. یکی از بهترین نکات مراقبتی که در این سال با آن روبرو شدم از کورد جفرسون ، نویسنده تلویزیونی بود که هنگام برنده شدن امی از درمانگر خود در تلویزیون ملی تشکر کرد. آقای جفرسون به من گفت که او با مراقبه سنتی دست و پنجه نرم می کند ، اما از دیدن یک نمایش وب کم از چتر دریایی در آکواریوم خلیج مونتری لذت می برد. بررسی دوربین ژله را روی مرورگر گوشی یا لپ تاپ خود داشته باشید و در طول روز کار خود را برای استراحتی کوتاه در دریاهای دریایی گم کنید.

یک تمرین منظم 7 دقیقه ای انجام دهید. برای تعادل تنها چیزی که نیاز دارید دیوار و صندلی است. شما حتی لازم نیست تغییر کنید. فیلم تمرینی جدید ما برای هر کس که از ورزش اجتناب می کند یک تمرین اصطکاکی است زیرا بعد از فشار ، تخته یا نشستن از زمین پایین آمدن سخت است.

یک کار 1 دقیقه ای را انجام دهید. یکی از نکات بهداشتی مورد علاقه من برای مقابله با استرس ، قانون یک دقیقه ای است. این کتاب از گرتچن روبین ، نویسنده کتاب بهتر از قبل ، درباره شکل گیری عادات جدید آمده است. این نکته ساده به شما کمک می کند تا در یک لیست طولانی که باید انجام دهید تصمیم بگیرید که چه کاری انجام دهید. ابتدا فقط کارهای یک دقیقه ای را انجام دهید. یک کت آویزان کنید. برخی از ایمیل ها را بخوانید. پیشخوان آشپزخانه را تمیز و تمیز کنید. یک قفسه کتاب ترتیب دهید. هر زمان که یک کار یک دقیقه ای را انجام دهید ، احساس موفقیت و تقویت سریع شادی خواهید گرفت.

با پنج انگشت مراقبه انجام دهید. این است راهی آسان برای آرام شدن ، مهم نیست کجا باشید. (من آن را روی صندلی دندانپزشکی امتحان کردم و برای من مفید واقع شد!) با نگه داشتن دست جلوی خود ، انگشتان را شروع کنید. از طرف دیگر با استفاده از نشانگر ، شروع به ردیابی خطوط دست خود کنید. بالا و پایین را دنبال کنید. انگشت حلقه خود را به بالا و پایین ردیابی کنید. در حین انجام این کار ، همانطور که پیگیری می کنید ، استنشاق کنید و همانطور که پیگیری می کنید ، بیرون بروید. انگشت به انگشت ادامه دهید تا تمام دست خود را ردیابی کنید. اکنون روند را معکوس کنید و از انگشت شست خود به سمت صورتی ردیابی کنید ، به یاد داشته باشید که هنگام ردیابی استنشاق کنید و هنگام ردیابی بازدم کنید. می توانید نکات بیشتری برای غلبه بر استرس در داستان من ”اضطراب اوج؟ در اینجا 10 روش برای ایجاد آرامش آورده شده است. “

یک سبد یکشنبه درست کنید. من این توصیه را از لیزا وودروف ، نویسنده کتاب راه حل یاد گرفتم. پیشنهاد می شود صورتحساب ها ، رسیدها و اوراق مختلف را به سطل آشغال بیندازید. (او کالایی را برای این کار به فروش می رساند ، اما من فقط از یک سبد معمولی استفاده می کنم.) هفته ای یک بار ، اسناد کاری خود را (آنهایی که نیاز به توجه دارند) از اسناد بایگانی خود مرتب کنید (اسناد قابل ارائه) ادعا می کند که این پنج ساعت اضافی به هفته شما اضافه خواهد کرد) بخشی از سیستم بزرگتری است که توسط خانم وودروف پیشنهاد شده است که به جای استفاده از کابینت پرونده ، از اتصال دهنده های سه حلقه استفاده می کند. (این پنج بروشور در مورد اطلاعات مالی ، نیازهای پزشکی ، گزارشات خانگی ، لوازم مدرسه و کارهای روزمره را ارائه می دهد.) برای من ، یک سبد یکشنبه کافی است ، اما اگر احساس می کنید به طور مزمن با کاغذ بهم ریخته اید ، می توانید در Organize365.com اطلاعات بیشتری کسب کنید.

غذای پخته شده نیمه خریداری کنید. خرید برش خوراکی و بسته های غذایی هزینه بیشتری دارد اما در وقت صرفه جویی می کند. دکتر وود گفت: “من همیشه از خرید میوه و سبزیجات قطعه قطعه شده در فروشگاه مواد غذایی پرهیز می کردم ، اما متوجه شدم که در واقع زودتر از آنها استفاده می کنم ، بنابراین در نهایت نتیجه می دهد.”


منبع: book-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>