[ad_1]

اما كایل فلك ، دستیار تغذیه در دانشگاه كنتاكی ، چند سال پیش شروع به تعجب كرد كه آیا نتیجه حتمی است؟ به گفته وی ، شاید سقف جبران کالری افراد پس از تمرین محدود باشد ، به این معنی که اگر ساعات ورزش خود را افزایش دهند ، کالری کمتری را از دست داده و وزن کم می کنند.

برای تحقیقی که در سال 2018 منتشر شد ، وی و همکارانش این ایده را بررسی کردند و از مردان و زنان دارای اضافه وزن خواستند که ورزش کافی را شروع کنند تا در طی تمرینات خود 1500 یا 3000 کالری در هفته بسوزانند. پس از سه ماه ، محققان میزان لاغری افراد را در صورت وجود بررسی کردند و از محاسبات متابولیکی برای تعیین میزان کالری داوطلبان برای جبران تلاش خود استفاده کردند.

مشخص شد که مقدار کل به طور متوسط ​​در حدود 1000 کالری در هفته رژیم جبرانی است ، مهم نیست که چند نفر آموزش دیده باشند. در این ریاضیات ، مردان و زنانی که با استفاده از ورزش 1500 کالری در هفته می سوزانند ، هزینه های خود را به جز 500 کالری در هفته جبران می کنند ، در حالی که کسانی که 3000 بار در هفته با ورزش می سوزانند ، در هفته با کسری خالص حدود 2000 کالری (هیچ متابولیسم کلی تغییر زیادی نکرده است.)

جای تعجب نیست که گروهی که بیشترین وزن از دست رفته را دارند. دیگران نمی کنند.

دکتر فلاک گفت ، اما این مطالعه بسیاری از سالات را بی پاسخ گذاشت. شرکت کنندگان تمرینات مشابه و کنترل شده ای را انجام داده بودند ، به مدت متوسط ​​30 یا 60 دقیقه ، پنج بار در هفته پیاده روی می کردند. آیا طول یا دفعات مختلف تمرین برای جبران کالری افراد مهم است؟ و چه چیزی باعث شد مردم غذا بخورند؟ آیا مقادیر مختلف ورزش به طور متفاوتی بر هورمون های اشتهای افراد تأثیر می گذارد؟

برای فهمیدن این موضوع ، او و همکارانش تصمیم گرفتند بسیاری از آزمایش های قبلی را تکرار کنند ، اما این بار با برنامه های جدید ورزشی. بنابراین ، برای یک مطالعه جدید که در ماه نوامبر در پزشکی و علوم در ورزش و ورزش منتشر شد ، آنها گروه دیگری از 44 زن و مرد با اضافه وزن را جمع آوری کردند ، ترکیب بدن آنها را بررسی کردند و از نیمی از آنها خواستند که آموزش دو هفته ای حداقل 90 دقیقه تا زمانی که در هر جلسه 750 کالری یا 1500 بار در هفته بسوزانید. آنها می توانستند هر طور که مایل بودند تمرین کنند – بسیاری راه رفتن را انتخاب کردند ، اما برخی دیگر فعالیت های دیگر را انتخاب کردند – و مانیتور ضربان قلب را برای پیگیری تلاش های خود استفاده کردند.

[ad_2]

منبع: book-news.ir