برای یک عمر بیشتر روزانه 11 دقیقه ورزش کنید


برخی تحقیقات گذشته حاکی از آن است که پاسخ منفی است. یک مطالعه در سال 2016 که بیش از یک میلیون نفر در آن شرکت داشتند ، نشان داد که زنان و مردان باید روزانه حدود 60 تا 75 دقیقه ورزش متوسط ​​داشته باشند تا عوارض نشستن را کاهش دهند.

این مطالعه ، اگرچه شبیه به بیشتر مطالعات مشابه قبلی بود ، اما از مردم خواسته شد تا میزان حرکت یا نشستن خود را به یاد بیاورند ، که می تواند مشکل ساز باشد. ما تمایل داریم که راوی غیرقابل اعتمادی از زندگی خود باشیم ، فعالیت بدنی را بیش از حد ارزیابی می کنیم و مدت زمان نشستن را دست کم می گیریم. اما اگر تعداد زیادی از افراد به اشتباه این روش را به خاطر بسپارند ، نتیجه متناقض این است كه به نظر می رسد ورزش كمتر از آنچه كه هست به نظر می رسد ، زیرا به نظر می رسد افراد “فعال” در این مطالعه برای بهره مندی از مزایا به ورزش زیادی نیاز داشتند. برای سلامتی ، زمانی که مقدار عینی ورزش در حقیقت به اتمام رسیده بود ، کمتر بود و این مقدار کمتر منجر به سود می شد.

بنابراین ، برای مطالعه جدید ، که هفته گذشته در ویژه نامه مجله پزشکی ورزشی انگلیس ، اختصاص یافته به دستورالعمل های به روز شده سازمان بهداشت جهانی برای فعالیت بدنی و تحقیقات مرتبط منتشر شد ، بسیاری از نویسندگان بررسی 2016 تصمیم گرفتند که در حقیقت ، این تحقیقات و تجزیه و تحلیل های قبلی را تکرار کنید ، اما این بار با استفاده از داده های افرادی که مانیتور فعالیت داشتند ، میزان حرکت و نشستن آنها را ردیابی عینی کرد.

محققان نتایج نه مطالعه اخیر را که در آنها تقریباً 50،000 زن و مرد از شتاب سنج استفاده می کردند ، جمع آوری کردند. داوطلبان در این مطالعات میانسال یا مسن تر بودند و در اروپا یا ایالات متحده زندگی می کردند. محققان با تلفیق و مقایسه داده های 9 مطالعه ، دریافتند که بیشتر داوطلبان طولانی می نشینند ، به طور متوسط ​​تقریباً 10 ساعت در روز و بسیاری از آنها به سختی حرکت می کنند ، ورزش متوسط ​​، معمولاً پیاده روی ، کمتر از دو یا سه دقیقه در روز. .

محققان سپس سوابق مرگ را برای حدود یک دهه پس از پیوستن افراد به مطالعات مربوطه و شروع مقایسه سبک زندگی و امید به زندگی ، بررسی کردند. محققان دریافتند تقسیم افراد به یک سوم براساس میزان حرکت و نشستن ، تعجب آور نیست که بی تحرکی بسیار خطرناک است ، در افرادی که در یک سوم بالایی نشسته اند و یک سوم پایینی حدود 260 درصد فعالیت بیشتری دارند. احتمال مرگ زودرس از طرف مردان و زنانی که بیشترین میزان حرکات را دارند و کمترین میزان نشستن را دارند. (محققان سیگار کشیدن ، وزن بدن و سایر عواملی را که می توانند نتایج را تحت تأثیر قرار دهند کنترل کردند.)


منبع: book-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>