[ad_1]

برای بسیاری از ما ، سال 2020 سالی بسیار پرتنش بود که تحت تأثیر ترس از بیماری همه گیر ویروس کرونا قرار داشت. حتی اگر واکسن در دسترس باشد ، ما احتمالاً به برخی از استراتژی های مدیریت استرس برای رسیدن به سال 2021 نیاز خواهیم داشت. در این راهنما ، توصیه های زیادی از Tara Parker-Pope ، “چگونه در استرس بهتر باشیم” وجود دارد. استرس نباید شما را پایین بکشد ، او می نویسد: “رویکرد به روش صحیح و روی زندگی شما حاکم نخواهد شد – حتی ممکن است برای شما خوب باشد. در اینجا روش هایی برای مقابله با استرس ، کاهش آسیب آن و حتی استفاده از استرس روزانه برای تقویت شما وجود دارد. “

در اینجا نکات بیشتری از داستان های سال گذشته نویسندگان خوب آورده شده است.

توسط کری لیبوویتز و آلیا کروم

این اوقات استرس زا است. در نتیجه ویروس کرونا و بیماری آن ، کووید -19 ، میلیون ها آمریکایی نه تنها در مورد سلامتی ، بلکه در مورد معیشت و آینده خود نیز نگران هستند. در عین حال ، هشدارهای زیادی وجود دارد که استرس به خودی خود برای سلامتی مضر است و حتی می تواند ما را مستعد بیماری کند. کنایه واضح است.

خوشبختانه یک روش جایگزین وجود دارد: در واقع ، ما می توانیم از این استرس برای بهبود سلامتی و سلامتی خود استفاده کنیم. بیش از یک دهه تحقیق – ما و دیگران – نشان داده است که تأثیر آن به نوع یا میزان استرس بستگی ندارد. در عوض ، مهمترین چیز تفکر ما درباره استرس است.

از گرتچن رینولدز

طبق یک مطالعه جذاب جدید در مورد موش ها ، ورزش بازگشت از فشارهای روانی را آسان تر می کند. وی دریافت که ورزش منظم باعث افزایش سطح ماده شیمیایی در مغز حیوانات می شود كه به آنها كمك می كند از نظر روانی تاب آور و مقاوم بمانند ، حتی اگر زندگی آنها ناگهان عجیب ، ترسناک و تهدیدآمیز به نظر برسد.

این مطالعه شامل موش هایی است ، اما احتمالاً عواقبی برای گونه های ما به همراه خواهد داشت زیرا با استرس و عدم تحرک در همه گیر در حال وقوع و ناآرامی های سیاسی و اجتماعی امروز روبرو هستیم.

توسط جنی تایتز

به جای مقابله با اضطراب و ناامنی ، خود را نگران کنید ، سپس تنظیمات کوتاه مدت را با عواقب طولانی مدت مانند تأخیر در استفاده ، استفاده از غذا یا ماری جوانا برای مقابله یا تکیه بر بنزودیازپین ها – داروهای ضد اضطراب دنبال کنید. مانند Xanax – مفید است که با استراتژی های سریع که شما را قادر می سازد آزمایش کنید. این استراتژی ها لزوما آسان نیستند ، اما می توانند به کاهش شدت احساسات طاقت فرسا کمک کنند ، به شما امکان می دهد برای مقابله بهتر با چالش های پیش رو ، کالیبراسیون مجدد کنید.

بیماران من اغلب گزارش می کنند که یک فرصت اضافی برای کنار آمدن استراتژیک ، احساس تسلط شما را افزایش می دهد – امیدی که هنگام کشش و دستیابی به مسئله ای دشوار ، مانند مقابله با اضطراب به روش سازنده ، ایجاد می شود.

توسط جین ای برودی

Covid-19 ، دشمن نامرئی که در حال حاضر 328.2 میلیون آمریکایی را کوچک می کند ، به طور خاص برای ایجاد ترس و اضطراب طراحی شده است ، که باعث ایجاد رفتارهای منطقی و غیر منطقی می شود و در صورت ادامه استرس عاطفی ، می تواند به سلامتی آسیب طولانی مدت برساند.

یک روان درمانگر که می شناسم به بیماران توصیه کرده است که قرار گرفتن در معرض اخبار و گفتگوهای Covid-19 را به یک ساعت در روز و در صورت امکان فقط به یک مکان محدود کنند ، سپس از بقیه روز و سایر قسمت های خانه برای فعالیت های مولد یا لذت بخش.

توسط پری کلاس ، دکتری

بله ، این یک زمان اضطراب آور است و بله ، همه مضطرب هستند ، اما بسیار دشوار است که یک کودک مضطرب در یک زمان اضطراب آور باشید. اختلالات اضطرابی شایع ترین اختلالات روانی در کودکان و نوجوانان است (و این قبل از همه گیری درست بود) و ممکن است با سایر مشکلات بهداشت روانی ، به ویژه افسردگی همراه باشد.

اضطراب می تواند کودکان را به اورژانس و بیمارستان های روانپزشکی بیاورد و در مواقع استرس و اضطراب ، والدین دارای کودکان مضطرب خصوصاً نگران نگرانی ها هستند و از خود می پرسند که چگونه در مورد پیچیدگی زندگی در سال 2020 با آنها صحبت کنند و سعی کنند قضاوت در مورد اضطراب ، اضطراب کافی برای نیاز به کمک حرفه ای

[ad_2]

منبع: book-news.ir