تمرین با وزنه می تواند به رفع اضطراب کمک کند


همانطور که انتظار می رفت ، گروه کنترل ، در بیشتر موارد ، سطح اولیه اضطراب خود را حفظ کردند. آنها هنوز مثل هشت هفته قبل احساس آرامش می کردند.

اما مربیان وزنه در تست های اضطراب نمره حدود 20 درصدی کسب کردند. آنها با سطح اضطراب پایین شروع کرده بودند ، اما اکنون حتی کمتر احساس نگرانی می کنند.

برت گوردون ، همکار فوق دکترا در انستیتوی سرطان پن ایالت در کالج پزشکی ایالتی پن ، “که بیش از حد انتظار بود” گفت: در حقیقت ، مزایای بهداشت روان بیشتر از مزایایی است که در مطالعات هوازی و اضطراب دیده می شود. اما دکتر گوردون هشدار می دهد که چنین مقایسه هایی محدود است زیرا آزمایش های مختلف از مقادیر مختلف تمرین و اقدامات خلقی استفاده می کنند.

مطالعه جدید همچنین بررسی نمی کند که چگونه تمرین با وزنه می تواند بر اضطراب تأثیر بگذارد. اما دکتر گوردون و همکارانش به افزایش قدرت جسمی و روانی شک دارند. بالابرها به مرور زمان قویتر می شوند و می توانند وزنه های سنگین تری را بردارند. وی می گوید: “ممکن است احساس تسلط وجود داشته باشد.” وی با بیان اینکه تحقیقات آینده می تواند جزئیات برخی از این تغییرات را کمک کند ، گفت: ممکن است تغییرات مولکولی در عضلات و مغز بالابرها نیز رخ داده باشد و به بهبود روحیه آنها کمک کند.

یا البته ، این آزمایش فقط شامل جوانان سالم است که یک نسخه از آموزش را انجام می دهند ، بنابراین یافته ها نمی توانند به ما بگویند که آیا برداشتن از بین بردن اضطراب در افراد مسن به همین روش است. همچنین نمی تواند به ما بگوید که کدام رژیم ممکن است برای تقویت سلامت روان کافی ، زیاد یا مقدار مناسب باشد. سرانجام ، این نیز اثبات نمی کند که بازدید امروز از ورزشگاه می تواند به طور جدی هر گونه اختلال روحی را که ممکن است تجربه کنیم تسکین دهد ، زیرا پس از هفته ها آموزش پیشرفت در تحقیقات ظاهر می شود.

دکتر گوردون می گوید ، اگر احساس تنش و تنش می کنید ، همانطور که امروز بسیاری از ما احساس می کنیم ، قدرت گرفتن احتمالاً یک هدف مفید است و نیازی به ترساندن شما ندارد. وی می گوید: “روش های زیادی برای تمرین قدرت با تجهیزات کم یا کم وجود دارد.” “تمرینات وزنی منظم مانند فشار ، اسکات یا اسکات را امتحان کنید یا از وسایل خانه به عنوان وزنه استفاده کنید.”

می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تمرینات وزنه برداری DIY را در راهنماهای خوب ما بیابید: “چگونه تقویت شویم” و “چگونه در 9 دقیقه عضله بسازیم”.


منبع: book-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>