[ad_1]

گروه دیگر تمرینات متوسط ​​را برای جلسات طولانی تر ، 50 دقیقه ای ، دو بار در هفته آغاز کردند. و گروه سوم یک برنامه تمرینی با شدت زیاد را دو بار در هفته یا HIIT شروع کردند ، در طی آن دو دقیقه دوچرخه سواری کردند یا با سرعت بالا دویدند و پس از آن یک وقفه چهار دقیقه ای انجام شد ، این توالی چهار بار تکرار شد.

تقریباً همه آنها به مدت 5 سال ، یک ابدیت در علم ، تمرینات اختصاص داده شده خود را دنبال کردند ، و به طور دوره ای برای بازرسی ، آزمایش و آموزش گروهی کنترل شده به آزمایشگاه برمی گشتند. در این مدت ، محققان خاطرنشان كردند كه بسیاری از شركت كنندگان در این كنترل ، به ابتكار خودشان و ظاهراً برای سرگرمی ، مشغول آموزش دوره ای در ورزشگاه های محلی بودند. گروه های دیگر رویه های خود را تغییر نمی دهند.

پنج سال بعد ، محققان سوابق مرگ را بررسی کردند و دریافتند که در حدود 4.6 درصد از کل داوطلبان اولیه در طول مطالعه فوت کرده اند ، که کمتر از جمعیت نروژی 70 ساله است ، که نشان می دهد این افراد مسن فعال به طور کلی بیشتر از دیگران در سن خود زندگی می کنند.

اما آنها همچنین تفاوت های جالب توجه ، هرچند ناچیزی را بین این گروه ها یافتند. مردان و زنان در گروه با شدت بالا حدود 2 درصد کمتر از افراد گروه شاهد و 3 درصد کمتر از هر کس در گروه طولانی تر که ورزش متوسط ​​دارند ، می میرند. در واقع ، احتمال مرگ افراد در گروه متوسط ​​بیش از افراد گروه کنترل است.

مردان و زنان در گروه فاصله نیز در حال حاضر بهتر بودند و از کیفیت بیشتری در زندگی خود نسبت به سایر داوطلبان خبر دادند.

در حقیقت ، دورته استنس ولد ، محقق دانشگاه علم و صنعت نروژ كه رهبری مطالعه جدید را بر عهده دارد ، می گوید ، آموزش فشرده – كه بخشی از برنامه های معمول هر دو گروه دوره ای و كنترل بود – محافظت كمی در برابر مرگ زودرس نسبت به متوسط ​​بود تمرین به تنهایی.

وی افزود ، البته ورزش نوش دارو نبود. برخی از افراد ، بدون توجه به برنامه آموزشی ، هنوز بیمار می شوند و می میرند. (هیچ کس در حین آموزش فوت نکرد.) این مطالعه همچنین بر روی نروژی ها تمرکز دارد که از نظر طبیعی بسیار سالم هستند و شاید متأسفانه اکثر ما نروژی نیستیم. ممکن است هنوز در دهه 70 نباشیم.

اما دکتر استنسولد معتقد است که پیام مطالعه می تواند تقریباً برای همه ما به طور گسترده ای اعمال شود. او می گوید: “ما باید سعی کنیم برخی ورزش های با شدت بالا را در بر بگیریم.” “فاصله برای بیشتر افراد امن و قابل انجام است. و افزودن زندگی به سالها ، نه فقط سالها به زندگی ، جنبه مهمی از پیری سالم است و وضعیت سلامت بالاتر مرتبط با سلامت HIIT در این مطالعه یافته مهمی است. “

[ad_2]

منبع: book-news.ir