[ad_1]

وی گفت: “هنگامی که ما افرادی را که در یک رابطه طولانی مدت رابطه جنسی عالی دارند مطالعه می کنیم ، آنها میل خود به خودی را به عنوان یک ویژگی توصیف نمی کنند.”

بنابراین آنها چه توصیف می کنند؟ هنگامی که روانشناسان بالینی پگی کلاینپلاتز و آ. دانا منارد مطالعه ای را برای کتاب خود جنس با شکوه: درسهایی از عاشقان فوق العاده انجام دادند، “ آنها دریافتند كه اجزای رابطه جنسی عالی از نظر جنسیت ، جنسیت و بسیاری از توصیف كنندگان و سلیقه ها سازگار است. این موارد شامل مواردی مانند ارتباط ، همدلی ، آسیب پذیری ، ارتباط و حضور فعلی است. آنها تأكید كردند كه ایده های خودانگیختگی عاشقانه را نادیده می گیرند و در عوض از قصد استقبال می كنند و برنامه ای می اندازند.

آنها دریافتند که رابطه جنسی عالی فقط اتفاق نمی افتد. این نیاز به قصد دارد. اگر لازم است از قرار دادن آن در تقویم خود نترسید. زیرا در حالی که شما نمی توانید یک رابطه جنسی عالی را برنامه ریزی کنید ، اما می توانید همانطور که دکتر کلاینپلاتز و دکتر منارد در کتاب خود آورده اند ، “عمداً شرایطی را ایجاد کنید که در آن جادو اتفاق بیفتد.”

اگرچه ممکن است تجربه میل جنسی کم در طی یک بیماری همه گیر امری طبیعی و قابل درک باشد ، اما مواردی وجود دارد که می توانید برای افزایش میل در یک رابطه انجام دهید. چیزی که علم می گوید تحریک را افزایش می دهد ، تجربه ای جدید است. نه فقط نگاه جنسی ، بلکه همه چیز برای تسریع ضربان قلب شما.

دکتر لوئتکه ، که رابطه بین تعارضات و صمیمیت جنسی در دانشگاه ایندیانا ، در یک ایمیل می نویسد. اگر این مکالمات برای شما ناخوشایند است ، او توصیه می کند یک درمانگر متخصص در رابطه جنسی را جذب کنید.

یا روش دیگری برای افزایش ضربان قلب پیدا کنید. شاید نتوانید در یک کنسرت شلوغ با یک غلتک اتومبیل سوار شوید یا برقصید ، اما هنوز هم می توانید بعد از اینکه بچه ها در رختخواب قرار گرفتند در YouTube تمرین کنید ، با همسرتان به کوهپیمایی بروید یا یک فیلم ترسناک تماشا کنید. برخی تحقیقات نشان می دهد که هیجان اطراف شریک زندگی شما باعث می شود این فرد از طریق معاشرت جدیدتر و در نتیجه از نظر جنسی جذاب تر شود.

هنگامی که مغز شما احساس خطر می کند (مثلاً یک شیر شما را تعقیب می کند) ، بدن شما سیستم عصبی دلسوز را فعال می کند ، که مواد شیمیایی مانند آدرنالین و کورتیزول را برای کمک به شما در دویدن سریعتر یا مبارزه سختتر ارسال می کند. هنگامی که تهدید ناپدید شد (فرار کردید ؛ شیر را کشتید) ، سیستم عصبی پاراسمپاتیک شروع می شود و شما را از حالت “جنگ یا گریز” خارج می کند و بدن را به حالت آرام باز می گرداند.

[ad_2]

منبع: book-news.ir